Ny design och ny motivation

Nu så! Efter lite pill i designen som ändå blev helt okej, så känner jag mig motiverad nog att börja skriva igen (om ni inte ser designen så tryck på F5). Har verkligen saknat bloggen och allt runt omkring den, dock har jag inte haft något vettigt att skriva om under denna bloggpaus, men nu ska jag försöka ta tag i det igen för det är ju så förbaskat kul!
 
Jag får nog ta och berätta allt som hänt lite kortfattat så ni liksom hänger med i det jag skriver. Om vi kikar på hästfronten så har jag givetvis kvar min underbara lilla pärla, Paddington. Han har varit skadad sen några veckor tillbaka men är nu helt frisk och rids som vanligt igen. Padde hade en liten böld under skon och efter det att han blev omskodd så har han varit precis som vanligt. Minola går på ridskolan och trivs väldigt bra! Mamma är fortfarande ägare till henne men hon är alltså utlånad till ridskolan. Milton "Mayday" bor också i bätteropp och trivs tillsammans med sin bror som är lika gammal som honom, vi är inte ägare till Milton utan det är Anna-Lena, min ridlärare.
 
Annars jobbar jag väldigt mycket, nästan heltid faktiskt. Just nu är det uppehåll med innebandyn, så inga träningar eller matcher längre. Sen kommer vi kanske till den mest nya saken i mitt liv, nämligen ett gymkort! Amandha och jag har verkligen gått in för det här med träningen/kosten och det känns jättebra! Jag har alltid varit intresserad av hälsa/kost/träning och nu känner jag att jag faktiskt börjar få bra koll på det med! Vi har fått ett träningspass av Peter och Patric (de som äger gymmet vi tränar på). Känns riktigt kul! Kommer kunna dela med mig av lite tips och övningar med mera till er framöver.
 
Så... detta blir en allt-i-allo-blogg. Träning/ridning/innebandy/vardag/inredning/åsikter och allt annat som händer i mitt liv kommer det att skrivas om. Hope you like it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0