Bloggportalsbyte vs stanna kvar? hmm

Men tjena, det var inte igår det här hörreni! :)
Oj, vad det har hänt saker i mitt liv under den här bloggfrånvaron. Under tiden har jag i allafall hunnit tänka på hur jag ska göra med bloggen, men är fortfarande velig. Jag har i allafall bestämt mig för att skriva om allt i mitt liv, som just nu innehåller gym, träning, kost, Padde, jobb, inredning och innebandy. Jag tror jag skulle kunna få ihop en rolig blogg med mycket variation på inläggen. Så det har jag bestämt men så kommer nästa fråga... vilken bloggportal?!
 
Jag har ju som sagt bestämt mig för att fortsätta blogga och om jag går in för något så vill jag göra det helhjärtat. Jag har bloggat på blogg.se hur länge som helst, säkert 5 år snart (helt sjukt!!) så jag kan det här utan och innan. Jag tycker att det är en bra portal, det är inte det men jag funderar faktiskt på att göra en helt ny start, på portalen "nattstad". Eller ska jag ta och totalrenovera den här bloggen och köra på den här? JAG ÄR SÅ KLUVEN.
 
Får fundera på det här ett tag, tills jag kan bestämma mig (lär väl hända 2035 om jag känner mig rätt). Men jag tänkte ändå höra med er.... vad tycker ni? Blogg.se / Nattstad.se?!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0