19 maj

Det är med ett leende som jag loggar in här igen efter några månaders uppehåll och skriver HEJ! :)
Måndag idag, hur härligt? Jag har jobbat helg så idag är jag ledig. Sen har jag bara 4 pass kvar innan jag går på "semester" en hel vecka! Det ska bli förbannat skönt eftersom jag nästan gått heltid i 3 månader nu. Kroppen och jag behöver återhämta oss. Ni vet, andas och komma igen motiverad till tusen. Känns som en bra plan!
 
Idag står egentligen 3 saker på min "to-do" lista och det är:
* Städa ur min garderob och ta fram sommarkläderna. Organisera upp allt.
* Rida Paddis
* Gymmet
 
Vet inte riktigt vad Padde och jag ska hitta på idag... hm.. får fundera på den. Sen när Amandha kommer hem från skolan så ska vi gymma, idag står axlar, nacke och mage på schemat. Vi tränade bröst och armar för typ en vecka sedan.. och inte förrän idag så har den träningsvärken släppt, haha!
 
Anyway.. ni har ju missat en del nu när ja varit borta från bloggen. Så är det några oklarheter så får ni ju givetvis fråga så tar jag upp det i ett inlägg. See ya!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0