Vi hade iallafall tur med vädret

Dagen idag har nästan bara gått till att vänta på besked. Beskedet om hur/när vi skulle ta oss hem, då vår båt var inställd. Pappa och farfar ringt och härjat med destination Gotland och vi fick beskedet att ta nattbåt hem. Så den går nu vid 00:10. 

När vi skulle äta idag började lillebror att spy också och sen fortsatte det. Han har maginfluensa och jag har sovit med honom i alla dessa dagar och känner själv att jag håller på att åka dit med. Men vem vet, kanske bara inbillar mig. Tycker så synd om honom som måste åka båt nu inatt när han mår så. Mitt lilla hjärta. Kan till och med vara så att det gungar ute på havet då det blåser en del här nu.. 

När jag kliver in i lägenheten inatt runt 4-tiden så kommer jag (förhoppningsvis) sova gott. 

Vi har i allafall haft en jättebra tid på ön, som alltid!! Inser mer och mer hur mycket jag värdesätter min släkt. Älskar de så mycket. 

Nu ska vi ta ett sista hejdå av farmor och hennes sambo Kenneth innan vi kliver ombord. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0