Lycklig tjej här bakom skärmen!

NU ska ni få slippa att höra om mitt jobb på ett par dagar, för ikväll klockan 20:00 checkade jag ut efter att ha jobbat sen i tisdags (ca 45 timmar). Slut, lycklig och fri. Ja, för så känns det...
Skrev ett inlägg tidigare om att jag skulle jobbat i morgon med som extra personal men det behövdes inte då en boende fick akut åka till lassis. Så i morgon är jag ledig = Ingen klocka som ringer <333
 
Dessa dagar ska jag rida Paddington som säkerligen kommer vara något fundersam om vart jag hållit hus de senaste dagarna ;) Har laddat upp med 1 kg morötter till honom så han inte behöver vara sådär himla gnällig och sur på mig, haha. Sen ska jag givetvis träna innebandy och ta hand om min lägenhet. SEN ska jag slappa/ta hand om mig själv. Bloggen kommer också att prioriteras!
 
Det jag stör mig på är såklart min design, stört ful och tråkig. Vill ha en ny, fräsch med strukturerat innehåll. Då skulle jag definitivt ha mer motivation till att blogga. Jag har annars skött det där med koder/headers/design innan men nu har jag inte Photoshop längre och det S.U.G.E.R. Vill verkligen komma igång på riktigt nu igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0