Life

Jaha, onsdag idag men har hela dagen trott att det varit torsdag (?!) Och igår trodde jag att det var måndag hela dagen, förvirrad? Hmm, lite smått faktiskt. Har varit så jäkla trött, seg och allmänt le på allt typ de senaste dagarna och nu vet jag varför... HATAR att vara tjej i fel vecka. Min mage dödar mig, så uppsvullen och pulserande, blö :(
 
Har i alla fall tagit smärtstillande som egentligen är receptbelagda (Amandha fick de när hon hade extrem tandvärk), då jag inte kan ta typ ipren när det är som värst, för då hjälper det typ inte. Hate this! Hatar att känna mig gnällig/hungrig jämt.
 
...NU är det slut på klagande i detta inlägg!
Förutom min mage mår jag bra, bara bra. Jobbar väldigt mycket, som vanligt. Kommer hem, åker till stallet/tränar innebandy osv. Så rullar dagarna på, därför jag kanske är veckoblind? Haha!
 
På tal om Padde, han är SÅ fin nu och det känns som om vi verkligen är på rätt väg igen. Han har övergått från fet/omusklad till snygg och biffig igen och han blir bara starkare och starkare i kroppen. Känns faktiskt skitbra och ingen är gladare än mig! Ska snart publicera ett inlägg om bett, mina åsikter om det och relatera till Paddington. Har andra bra idéer också att skriva om. Jag ska bara hitta bloggmotivationen först och framför allt hitta tid till den så vettiga inlägg kommer dagligen.
 
Här har vi en nytagen bild på min bebis som jag precis frågat om han ville ha godis, dör söthetsdöden!
Foto: Agnes Bjurek aka Baggis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0