Hem, ljuva hem

Hej!
I morse när jag vaknade visste jag inte riktigt vart jag var, haha. Är så van att vakna upp med Melker hemma hos farfar, konstig känsla. Jag saknar de redan... Men snart kommer jag tillbaka till ön!
 
Som det verkar nu så har jag klarat mig ifrån maginfluensan, konstigt nog. Jag måste ha ett jävla bra immunförsvar med andra ord. Jag har liksom sovit ihop med lillebror sen vi kom till Gotland och vi har umgåtts hela tiden. Visst att jag verkligen har svårt för att bli sjuk men alltså, det här är fasen sjukt. Aja, länge leve immunförsvar!
 
Nu sitter jag själv i lägenheten och knappar på vår stationära dator. Har diskat och ska snart till affären och handla. Saknar min sambo, hon kommer hem på måndag och då ska vi kramas massor <3 Hade nästan separationsångest när vi skulle åka ifrån varandra, haha! Vi är som ett gammalt gift par ;)
 
Idag har jag mycket som måste göras. Ska handla, laga mat, åka till Oskarshamn och träna, ha middagen i stallet och ikväll kommer Josefine hit! Toppen-bra lördag.
 
Nähe hörrni, nu måste jag kila mot affären så jag får lite gjort. Hoppas ni får en fin dag!
 
Mina älskade vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0