God förmiddag

 
God morgon/förmiddag/dag - välj själva!
I natt har jag sovit så himla oroligt, vaknat var och varannan timma. Vaknade upp i PANIK och trodde jag försovit mig. I samma veva ringer min telefon med ett nummer jag inte kände igen, fick klump i magen - men det var bara mamma som undrade om jag ville ha nybakade scones ;) Pust, lättnad!! Fick sen gå igenom hela dagen i huvudet, det är söndag, jag är ledig, jag ska till stallet vid middagen och sen ska jag på årsmöte. Sen blev jag cool-lugn igen. Snacka om yrkesskadad.  
 
Nu måste jag diska och duscha för att om en timma ska jag vara i sporthallen i Blomstermåla för att heja fram min syster som spelar idag :) Sen direkt till stallet.
 
Ha en bra dag hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0