Bara 7,5 timme kvar

Hej på er! :) 
Antar att ni kanske förstår att uppdateringen inte kommer vara på topp när jag jobbar så mycket som jag gör just nu. Idag är 5:e dagen i rad och så åkte jag på ett pass i morgon med... De bad mig så snällt och jag som inte kan säga nej ställer ju såklart upp. Dock får jag sovmorgon till klockan 7 <33 

Sen ska jag vara ledig, måndag, tisdag, onsdag! Det ska bli skönt, onsdag blir en riktig slappisdag, det var länge sedan jag fick en sån dag så jag längtar faktiskt en del. 

Det enda som är positivt med allt jobb är ju att det blir till pengar senare och det betyder att jag kan shoppa ännu mer i Göteborg sedan!!! Wiiiiee. 

Har en del saker jag ska spana på, mer om det sen. 

Har en del bloggidéer som ska ut i inlägg när jag har tid, sen tänkte jag höra med er om ni skulle vilja läsa om något speciellt? Om Padde? Om mig? Åsiktsinlägg? Innebandyn? Bring it! 

Vi hörs senare, ha en bra dag så länge! 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Hoppfilmerna, ridbilder, fler ridpassinlägg? :D

2014-01-18 @ 20:17:29
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0