Uppdaterad

Padde mår bättre, betydligt mycket bättre. Han har inte ont längre och det är ju det viktigaste. Fortfarande svullen och sådär men det har redan gått ner lite det med. Både jag, pappa och Malin tror det handlar om en stukning, för hade det varit en senskada så hade han haft ONT, vilket han inte har även om jag trycker. Han går ute i hagen nu, då man ska försöka röra på benet så fort som möjligt efter en stukning. Det vet jag, eftersom jag själv har en problem fot som jag har stukat minst 10 gånger. Det gör förbannat ont första dagen men sen börjar det bli bättre igen.

Så nu är jag på väg mot en innebandymatch, så nu ska jag fortsätta att ladda inför den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0