Rykande persikoté

Godmorgon är väl att ta i, men ett god förmiddag kan jag ändå hälsa er!

När jag kom hem ifrån Sävsjö så sa pappa att han och hans sambo skulle åka till Tyskland dagen efter och givetvis tog de med datorn. Min enda utväg var att mobilblogga, men blogg appen har inte heller fungerat...typiskt nu när jag är igång igen. Måste inhandla en egen dator så småningom!

Så, hej på er -det har hänt myyycket sen sist. Padde har flyttat, hovslagaren har varit här, har ridit på Padde, spelat innebandy, jobbat en hel del, övningskört lite grann med. Vardagen rullar, om man säger så :)

Idag ska jag övningsköra till växjö för att spela match mot Hovshaga, som är ett division 1 lag. Spännande! Har precis laddat upp med en riktigt god frukost. Persikoté, en skål med naturell yoghurt med skivade nektariner i samt lite crunchy, två ägg, en nutella smörgås -ja, det är OKEY att äta nutella denna del av månaden ;) if you know what I mean. Så himla gott var det, nu är jag mätt. Ska smälta maten lite innan pappa kommer och hämtar upp mig.

Vi hörs när jag har tillgång till en dator! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0