Plugg, plugg & plugg

Godmorgon, eller ja, förmiddag. Alltså det här med körkortet... jag ska ju som sagt snart köra/skriva upp och jag är DÖ-NERVÖS bokstavligt talat. Igår läste jag kapitlet "miljö" innan jag skulle gå och lägga mig. Tror ni inte att jag drömmer om att jag failar TOTALT och vaknar upp vid klockan 5 på morgonen? Alltså, suck.
 
Jag pluggar för fullt med distanstester, körkortsboken, körkortsteoriboken och men ändå känns det så skitnervöst. Jag klarade nyss ett A-test, 60/70 rätt, GODKÄNT. Sen gjorde jag det där förbannade B-testet och fick 51/70, 1 enda poäng ifrån godkänt. Alltså, hur mycket ska man behöva kunna i huvudet? Mitt huvud sprängs snart av överbelastning, haha. Länge sedan mitt huvud användes till att plugga ;)
 
anyway! Onsdag idag... har inte så mycket på agendan då jag inte känner mig helt pigg.. Det enda jag gjorde igår var att sova och gå bort till Paddington. Så ingen innebandy för mig idag heller, men ska träna i morgon. Bättre att vara på den säkra sidan och bli helt bra då jag ska jobba i morgon och på fredag!
 
Jobbet går skitbra nu, har jobbat 50 timmar redan på dessa 11 dagar. Känns bra att inte vara arbetslös!
 
Dags att sluta babbla, nu ska jag göra iordning lite té och fortsätta med plugget.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0