På bussen hem

Idag var det inte lika lätt som förra gången för min del, för idag började andningen knasa en del och jag blev svimfärdig och stum i benen flertalet gånger, men jag gav aldrig upp!! Tog det lite lugnare ibland och körde fullt ut ibland. Livet som astmatiker, *suck* men jag ska inte klaga, det gick ändå bra. Tidningen skulle ta kort på oss när vi kom tillbaka efter 1 timma typ, inte så sugen att vara med på bild just då kan jag säga, haha! Så om ni ser någon med tomatfejs i tidningen, så är det jag ;)

Sen övade vi på frislag, powerplay, boxplay och lite sånt. Det är finslip på detaljer nu. Serien drar liksom igång om bara 4 dagar (!) I morgon tas laget ut till div 2, jag är jävligt nervös. Det är nu prestationsångesten börjar träda in och det är så jävla jobbigt rent ut sagt. Men jag gör mitt bästa i alla lägen, så får vi se vad det leder till... mer än så kan jag inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0