På att igen

Träningen gick bra igår, inte dåligt men inte jättebra....men ändå helt okey. Nu är jag på väg till ännu en träning. Idag står det löpning i 1 timma på schemat, sen därefter 1 timma innebandy! Och som ni vet så är inte löpning min grej alls, jag tycker att det är så jävla tråkigt rent ut sagt men jag försöker peppa mig själv att faktiskt tycka om det. Förra veckan sprang vi nästan 6 km med intervaller och jag orkade hela tiden, är stolt över det och ska fortsätta på samma spår idag. Om astman är på min sida idag, det vet man ju aldrig.

Men som sagt, jag ska gå all in. Man får ingenting gratis, det gäller att öva, öva och öva om man ska komma någonstans här i livet. Fullt ös, medvetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0