Mot häst/ponny tävling

Idag ställer jag upp som en allt-i-allo. Ska hjälpa min underbara klubbkompis Mikaela som ska tävla både sin storhäst och sin ponny. Ni vet Miltons pappa, Hampus? Han ska försöka kvala in till SM idag med Mikka genom att sätta en nolla i msvA. Jag har en bra magkänslan och jag ska stötta dem så mycket jag kan. Se nu till att hålla era tummar för dessa kämpar! Jag ska även agera fotograf tänkte jag, får se hur det går, haha

Ska även träffa andra människor idag, så himla kul!! Älskar tävlingslivet.

Just nu sitter jag på Preem i ålem, helt forever alone ska ni veta, butiken är inte ens öppen liksom. Väntar in A-L och Mikka. Skriver under dagen hur det går osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0