Jag är rädd för mänskligheten

Jag undrar vad människor som rånar, hotar, mördar andra, hur fan de tänker. Något måste gått så sjukt fel i uppfostringen, eller så finns det bara rent av farliga/elaka människor. Nu är jag så sjukt le på den här jävla världen, för ikväll har MIN syster varit nära på att bli bortrövad.
 
Johanna skulle ta tåget från Blomstermåla till Jönköping ikväll. På vägen dit måste hon byta tåg och vänta i Hultsfred i någon timma. Då gick Johanna en sväng i väntan på nästa tåg och vad händer? Jo det kör förbi en bil där de som åker i bilen glor på henne, men Johanna bryr sig inte och fortsätter rakt fram. Då kom bilen igen, och de frågade Johanna om hon skulle med men givetvis svarade hon klart och tydligt NEJ. Men vad gör de IDIOTERNA då? Jo de DRAR henne in i bilen, två stycken utlänningar mot min lillasyster. Johanna lyckas på något sätt att sparka den ena på knäet och lyckades då att ta sig därifrån. Det kom en man som hade sett allt som gjorde att de inte kunde följa efter henne. Johanna hade tur, detta kan hända vem som helst, vart som helst.
 
När jag fick se hennes inlägg på hennes blogg om hur hon upplevde allt blev jag så fruktansvärt ledsen och besviken på mänskligheten. Vad är det för jävla värld vi lever i? KRIG, VÅLDTÄCKTER, ÖVERGREPP - detta sker dagligen i vår sjuka värld. Kan någon hämta en spyhink till mig? För jag behöver kräkas. Världen är så jävla snevriden...
 
Johanna mår bra trots omständigheterna, TACK OCH LOV!! Polisen är inblandad och letar just nu runt i Hultsfred efter dessa äcklen. Nu är hon hos Marcus, där är hon i trygga händer. Jag vill inte ens tänka på vad som skulle kunnat hänt om de hade lyckats ta med sig min syster i bilen....
 
 
HÄR kan ni läsa om Johannas upplevelse med hennes egna ord. VÄRT att läsa.
Älskade syster, var rädd om dig. Det finns bara en som dig, tänk på det. ♥
 
familycomesfirst
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0