En tisdagsmorgon i mitt liv

Alltså, det slog mig igår att...

- jag har inget att plugga på om kvällarna, jag kan göra precis vad jag vill med andra ord.

- jag behöver inte ställa klockan och gå upp svintidigt måndag-fredag.

Idag passar livet som student helt galet bra! Var svintrött när jag vaknade, då var det bara att ligga kvar och njuta. Snacka om livsnjutare jag blivit sen jag tog studenten, haha!

Så vad gör jag nu? Hmm jo jag ligger fortfarande kvar i sängen och bara myser. Snart ska jag ta på mig morgonrocken och gå ner för att käka frukost samtidigt som jag planerar jobb/träningar/matcher inför oktober. Känns som en ganska bra start på dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0