Det går inte en dag utan att jag saknar DET

Jag saknar känslan jag alltid får när jag sitter på din rygg innan en tävlingsstart. Jag saknar att se dig sådär överlycklig som bara du kan bli när du ser hinder. Jag saknar känslan att få kämpa tillsammans med dig runt en bana. Jag saknar att gå banan och tänka hur jag ska lösa det med tanke på att du är du. Jag saknar att duscha dig och göra dig extra fin dagen innan tävling. Jag saknar att lägga upp outfits inför en tävlingsdag. Jag saknar att åka iväg med dig. Jag saknar att känna lyckan efter en bra runda. Jag saknar den tiden då vi båda var i toppform.

Jag kan väl konstatera, att jag saknar DET. varje jävla dag.

Förhoppningsvis, får jag återuppleva dessa känslor, någon gång..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har minola flyttat till ridskolan?

2013-10-05 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0