10 sanningar om mig själv

♦ Jag älskar att äta frukost, om jag inte äter frukost kan jag inte koncentrera mig resten av dagen. Vet att det finns många som inte alls äter frukost och då undrar jag, hur fasen får ni energi?! Har ni en hemlig gömma full med energi eller vaa? Jag skulle aldrig klara det, seriöst.
 
♦ Det finns bara 2 filmer som på riktigt får mig att storgråta. Titanic & A walk to remember. Givetvis finns det måånga sorgliga filmer som man får klump i magen av, MEN jag kan bara typ gråta till dessa. Konstigt, men de är så äkta och känslorna känns så himla äkta i filmerna. Bra skådespelare är det med, åhh. Jag SKA se på "a walk to remember" ikväll, min absoluta favoritfilm.
 
♦ Jag är en analytiker och vill kunna förstå precis allt. Minsta lilla händelse analyserar jag och försöker placera in i olika sammanhang. Sjukt, jag vet och ibland skulle jag bara vilja skita i att ha denna egenskap. Den gör att jag inte vågar fullfölja min magkänsla.... "När den rätta dyker upp, säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill..."
 
♦ När orden "jag älskar dig" dyker upp skrivet/sagt av mig, då kommer det direkt från hjärtat. Jag är inte en missbrukare gällande de orden som så många idag, tyvärr är.
 
♦ När jag var liten ville jag bli frisör!
 
♦ Jag föddes på Visby sjukhus, 30:e juni 1994, kl 08:00.
 
♦ Jag är en långsint människa, har någon gjort något mot mig så glömmer jag det aldrig, men jag kan förlåta.
 
♦ Ju mer en person säger att jag inte ska göra en sak, så blir viljan 1000 gånger starkare att göra det. Detta gäller även mina två helsystrar, vi är likadana på den fronten. Så om jag vill att Ida eller Johanna inte ska göra en sak så gäller tvärtemoteffekten. "Men snälla gör det då, våga då, kom igen". Haha. Snacka om att mamma inte alltid har varit glad över den egenskapen... ;)
 
♦ Jag är så jäkla envis, har alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara. Har jag bestämt mig för något så jäklar gör jag det.
 
♦ Jag dricker INTE kaffe men jag önskar att jag kunde. Har försökt på alla sätt men asså uuuääääk, hur kan ni dricka det där? Inte ens med 1 kg socker eller 1 liter mjölk skulle skiten gå ner...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0