Utanför din dörr

HEJ! 
Skriver från mobilen då jag inte orkar öppna datorn, haha. Dagen idag har gått fort men ändå långsamt? Jag har hunnit med så mycket på dessa timmar. Åkte ner till mönsterås och köpte köksbord och resårmadrasserna. Sen fick jag nys om att mormor hade bakat bullar så jag drog dit en sväng. Fikade med Johanna och Marcus samt mormor. Pratade lite om lägenheten och så med. På slutet kom min lilla kusin på besök med, lilla Olle ❤ Sen åkte vi och åt mat på en restaurang innan vi åkte hem. När jag kommit hem så ville en kompis att jag skulle åka till henne, vilket jag gjorde. Pratade med henne ett tag och sedan åkte jag hem. Åkte till Padde och gav honom morötter och gosade lääänge. Åkte se. Till affären och handlade frukt och choklad. Hämtade även ut mitt paket från gymgrossisten. Och nu sitter jag här med världens bästa låt i lurarna, nämligen den nya med Stiftelsen, "utanför din dörr" ÄLSKAR DEN. 

Väntar på att få se vem som åker ut ur idol, sen ska jag sova. I morgon väntar ju ett långpass på jobbet. Hann inte städa ur bilen idag... får ta det på söndag efter matchen helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0