Torsdag 17/10

Gó kväll!
 
Från lite djupa känsloinlägg till att prata lite om dagen som varit. Vaknade av mitt alarm i morse, tog på mig och åkte iväg mot jobbet. Jobbade 07:30-14:00. Sen åkte jag till en barndomsvän och tjötade någon timma innan min syster Johanna skickade sms och tyckte jag skulle köra hem henne, vilket jag gjorde som den snälla syster jag är. Köpte med mig mellanmål och käkade, sen var det bara att åka vidare mot innebandyträningen. Efter träningen tog vårt lag kort (seriöst, hur tänker man om man sätter en fotografering EFTER en träning?) Hej tomatoface!
Och nu är jag hemma igen, doing nothing. Lyssnar lite på musik bara och chillar. Funderar på vad jag ska göra i morgon...
 
Som det ser ut nu så ska jag:
* Åka ner till Mönsterås och köpa en säng + köksbord och stolar
* Städa ur min bil
* Åka till Paddington och rida ut en sväng (samt pussa sönder honom och övergöda honom med morötter) ♥
* Hämta ut paket (??)
* Klura ut något jättegott fredagsmys som jag ska käka framför idol. Lutar mot gurk - och morotsstavar med en vitlöksdipp till. Eller kanske ett fruktfat med smält choklad till? *MUMS*
* Försöka vila upp mig inför lördagens långpass på jobbet.
 
Den här helgen kommer vara en salig blandning av jobb, innebandymatch och min Paddington. Känner på mig att helgen kommer bli grymt bra. Något som jag vet, det är att jag kommer att ha en otroligt rolig och lärorik period framför mig i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0