Soffa, köksbord och dubbelsäng

Hej! 
Dagen har gått i ett om man så säger. Började med att skjutsa en vän in till Oskarshamn. Åkte sedan och hämtade Amandha. Åkte hem och bytte bil och hämtade pappsen. Hämtade släpet och mina möbler jag köpt i Mönsterås. Åkte hem och lastade ut det, sen åkte vi vidare till Kalmar för att hämta soffan. Efter vi lastat in soffan så åt vi kinabuffé innan vi begav oss hem igen. Lastade ur soffgruppen och ja, det var typ denna dag, haha. 

Amandha fick några airbags där bak i bilen ;) 


MATKOMA (!) 

Nu ska jag åka till stallet för att mocka och ta in Paddis. Inte jag som hade insläppet idag men hon som hade det ringde nyss och sa att Padde levde rövare och ville absolut inte in...alltså den där ponnyn... det är tur att han är söt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0