Nyheter!

Som den té-älskare jag är så fick jag nys om att det kommit in nya smaker inför hösten. Alltså detta är det bästa med hösten/vintern. Tända ljus om kvällarna, kolla på tv, dricka té och umgås. Det är bland det mysigaste som finns, enligt mig. Sen är det en annan femma att jag alltid har med mig ett paket té till jobbet också, haha! Men tillbaka till nyheterna. Blåbärsmuffins-smak och vanilj-karamell-smak, låter inte det uuunderbart? Igår när jag var i affären så var tanken att köpa båda smakerna men blåbärsmuffins-smaken hade tagit slut (antar att den är sjukligt god!!) så det blev bara en förpackning. Givetvis har jag redan smakat den nya smaken och jag kan bara ge den en stor tummenupp. Så himla mild och god. Smakar verkligen kola blandat med vanilj. Och ni hör ju bara hur det låter ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0