Livet börjar falla på plats

Hej!
Har inte bloggat på två dagar och det har två anledningar. Den ena är att jag jobbat förbannat mycket och den andra är för att jag gått runt med en stor klump i magen. Har varit så nervös dessa dagar ska ni veta! Varför vill ju säkerligen ni veta då, hehe. Ska förklara!
 
Ni kommer kanske ihåg att jag skrev på bloggen att jag hittat en perfekt lägenhet för mig och Amandha. Skickade länken till Amandha och hon fastnade också för den. Så vi bokade en visning av lägenheten. Förra veckan var vi där och kikade på den. Kan säga det att både Amandha och jag älskade den. Den är stor, fräsch och ljus. Så vi gick direkt till Mönsterås Bostäder efter att vi kollat på den och tackade JA till den. Väl där fick vi veta att det var fler som var intresserade och hade tackat ja... då tappade vi hoppet lite. Igår gick intresseanmälan ut för lägenheten och idag skulle de börja ringa runt till folket som tackat ja. Men inget samtal kom så Amandha ringde till dem och frågade hur det låg till. De svarade då att "vi har bestämt oss för att ni får lägenheten". Sen ringde Amandha mig och hon kunde knappt prata så jag förstod ju då att vi fått den. LYCKA!
 
Så vi flyttar in den 1 December. JAG ska flytta hemifrån! Kan ni förstå? För det kan inte jag. Jag bara håvar in vuxenpoäng nu för tiden ;) Körkort, jobb och nu lägenhet. HEY, kompis, det går bra nu!
 
Sen är det nästan klart med Paddes flytt också. Han flyttar samtidigt som jag flyttar. Jag längtar ihjäl mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0