#låtibbestanna

Nu är jag något otroligt jävla lack på landet vi lever i. Ursäkta språket men nu har jag blivit smått irriterad och tänker AGERA. Jag är till och med så arg att jag skriver hela den här texten från mobilen. Sverige är som ett stort aprilskämt!!

* En flicka blev för ett tag sedan våldtagen av 6 killar i ett låst rum. I rättegången friades alla killar, eftersom tjejen "var med på det". Ja, för det var säkert så att flickan låste in sig i ett rum med 6 killar och klädde frivilligt av sig och la sig på sängen. Sen bad hon säkerligen en av killarna att släcka lyset, och att våldföra sig på henne. Hon låg säkert där och njöt av stunden när 6 killar turas om att ha samlag med henne. I HELVETE HELLER. Den här flickans liv är förstört av 6 stycken svin och rätten får det att låta som att "hon var med på det". Det är så sjukt, så fruktansvärt sjukt!! Vet inte om det är killarna som gjorde det eller om det är Sveriges (otroligtjävlavrickade) rättssystem som gör mig mest förbannad.

* Ett annat exempel på att Sveriges medmänsklighet har flytt landet är den här storyn om "Ibbe". Den berör mig rakt in i hjärtat. Jag kunde inte ens se videon när han förklarar att han ska utvisas.

"Ibbe" är 18 år, bott i Sverige i 6 år. Här har han en familj och vänner. Han sköter skolan fint, han kan språket och han ser en framtid för honom här. Han älskar att spela fotboll och vill satsa på det. För någon dag sedan fick han hem ett brev om att Migrationsverket fattat beslutet om att skicka hem honom till sitt hemland Liberia. Ibbe föddes i Liberia och bodde där till han var 6 månader. Sen har han bott hos en släkting i Guinea tills han var 12 år, sen kom han till Sverige.

Han kan inte språket i Liberia. Han har ingen familj, eller jo, KANSKE en mamma och pappa. Han har ingen framtid där över huvudtaget. Han vet inte ens hur det ser ut. Tänk er att ni blir avsläppta på en flygplats ensamma. Ni vet inte vart ni ska bo, kan inte kommunicera med andra och har ingen som bryr sig om dig. Den känslan önskar jag inte ens min värsta fiende.

Han har aldrig varit i kontakt med polisen, aldrig gjort något kriminellt och ändå är det han som ska behöva lämna landet. Har jag missat när politikerna bytte sina hjärnor med babianernas rövar?! Eller vad fan är det som händer?!

Sen NÄR började Sverige med kampanjen "in med våldet och ut med de som sköter sig"?

Det här är ett OMÄNSKLIGT beteende. Hoppas ni som tagit detta beslut är stolta över er själva. Ja, ge er själva en klapp på axeln vafan, det är ni SÅ värda! LÄNGE LEVER SVERIGE, hipp hipp, HURRA!!


Kommentarer
Postat av: Philip

Han ska stanna!!! Fyfan för migrationsverket!

2013-10-11 @ 10:41:09
Postat av: Gustav Nilsson

Dock har han kommit hit som olaglig flykting. Det som är fel i Sveriges lag är inte att han ska skickas ut, utan att han inte fick veta det förrän han blev 18 år gammal. Tänk på det!

2013-10-11 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0