KROSS

Åhå jag är så upprymd och fruktansvärt GLAD.
VINST I HEMMAPREMIÄREN!!
 
ALLA gjorde en sån sjukt bra match idag, vi bibehöll glädjen och alla kämpade för varandra. En för alla, alla för en som man säger. Det kändes liksom så idag. Vi dundrade på och gjorde mål efter mål. Motståndarna vart "lite" trötta i slutet så vi kunde använda dem som korner till slut, haha. Vi gjorde självklart lite missar men idag rättade vi till dem väldigt snabbt. Om vi spelar såhär bra resten av säsongen, då vet ej fan om något lag kan slå oss. Vi är STARKA och vi tar fighterna. Vi vann nästan alla närkamper idag, satte en sjuuuk press och det lönade sig. Har inget mer att säga, vi var helt enkelt BÄST idag.
 
Min insats är jag faktiskt helt okej nöjd med. Jag vann närkamper och fick spela mycket defensivt, vilket jag skötte bra! Fick även göra ett mål idag med, och det sitter aldrig fel. Så ja, NÖJD!
 
Resultat: 12-2 (!!) Det kallar jag inte för vinst, det kallar jag utklassning!
 
Nu taggar vi om för en träningsvecka, och på fredag är det derby i Västervik. Hoppas på lika glada miner då.
 
#15
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0