Jobbhelg inväntas!

Den här helgen kommer jag i princip bo på jobbet, men det känns just nu inte så jobbigt men jag vet att det kommer att bli det.

Fredag: Jobba 07:30-14:30. Åka till chefen och sen till mönsterås bostäder. Sen iväg till en barndomsvän för trevligt sällskap innan bilen drar vidare mot Västervik. Matchen börjar 20:00. Alltså är jag hemma vid 12 på natten.

Lördag: Jobba 07:00-20:00.
Söndag: Jobba 07:30-21:30

Så som ni ser blir det inte mycket annat än jobb i helgen. Kommer som vanligt vara grymt trött på tisdag (ska jobba måndag med) men det är ju så skönt när man gjort alla de timmarna. Ska ta med mig ett paket té och försöka göra det lite mysigt iaf :) man får göra det bästa av situationen helt enkelt!

Ska försöka hitta tid att pussa på min Paddington med. Min älskade prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0