Jag är tacksam över mitt liv.

Godmorgon onsdag!

Igår låg jag i sängen länge innan jag kunde få ro i kroppen. Jag var så otroligt upprymd och GLAD över hur mitt liv snart kommer att se ut. Jag har byggt upp det här själv, mitt liv och mina val. Jag är stolt över den jag är idag och över min livssituation. Jag har inte haft det så himla lätt alltid, men jag har alltid kämpat och det har nu gett resultat. Snart ska jag testa att stå på helt egna ben, en utmaning som jag älskar.
 
Utöver detta så äger jag en egen häst. Jag har jobbat och tjänat pengar till att kunnat köpa honom. Inte fått något gratis at all. Inte nog med det, han är världens bästa. En ponny som kommer att få sluta sina dagar i min famn och som jag med glädje alltid kommer minnas genom livet. Men det är länge kvar tills dess, vi ska ha så jävla bra år tillsammans, han och jag.
 
Sen att jag precis tagit körkort med, det känns helt fantastiskt att inte var beroende av andra hela tiden. Jag känner mig mer som en helt egen individ nu. Jag känner mig stark, vilket jag inte alltid har gjort.
 
Jag har ett BRA innebandylag som ger sån sjukt stor GLÄDJE. Jag älskar att spela och jag älskar mitt lag. Skulle inte byta bort det mot något annat någonsin. Tänk er ett helt lag som verkligen satsar, som ställer upp när det är något och som alltid får en att må bra. Energiboost!!
 
Sen har jag ett bra jobb, inte det lyxigaste kanske men det är ett jobb. Jag har gått en utbildning som gör att jag nu kan jobba som undersköterska. Just nu är jag timvikarie och trivs bra med det. Får mycket jobb och tjänar egna pengar.
 
JA, JAG ÄR TACKSAM ÖVER DET LIV SOM JAG HAR BILDAT HELT SJÄLV.
I´M HIGH ON LIFE!!
 
Bild från igår när jag och mitt lurv skrittade ut bland höstträden. Ska göra likadant idag. Mysfaktorn är galet hög på det! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0