I´m going for changes

Nu börjar det hända saker i mitt liv ska ni veta. Amandha och jag ska titta på en lägenhet på torsdag, hoppas att vi båda kommer tycka om den för isåfall är det nog just den lägenheten som vi kommer att kunna kalla för hem framöver. Så galet kul!!
 
Utöver detta så ska Paddisen flytta i slutet av denna månad, det kommer bli så himla bra tror jag!
 
Jag känner att något nytt måste hända i mitt liv för just nu känns det som jag går och väntar på att mitt liv ska börja. Men nu är det ett steg i rätt riktning om allt går som det ska. Har pratat inredning och drömt mig iväg tillsammans med Amandha idag. Drömma får man ju alltid göra ;) Åhåå inredningsfreaket inom mig börjar titta fram.
 
Till något helt annat. Träningen idag gick så himla bra! Det bara rullar på och det är hur skönt som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0