Godmorgon tisdag ♥

Sovit gott? Det har iaf inte jag... Låg länge och vred mig innan jag kunde somna igår, klockan var väl runt 2 innan jag till slut slocknade. Vaknade upp vid 5 och var klarvaken. Alltså 3 timmars sömn inatt, weehoo. Men jag är inte trött iallafall och jag har mina aningar om varför ;) Drack nämligen detta igår kväll..
Alltså, så himla sjukt gott! Köpte det igår när jag var i affären, eftersom jag var "tvungen" att smaka, haha. Och jag rekommenderar detta till alla er chokladälskare, för det smakar som smält marabou-choklad med massa skum. Köpte den på ICA. Mumma!
 
Vad händer idag då Elin? Jo hörreni, idag ska jag köra vår hankatt till läckeby djursjukhus då han ska kastreras. Sen är det raka vägen till innebandyträningen och efter det åker jag en sväng förbi Paddisen. Eftersom jag var så pigg i morse så frågade jag mina småsyskon om de ville ha skjuts till skolan, istället för att åka buss och det ville dem. Så jag skjutsade ner dem dit, så snäll är jag idag.
 
Och igår förstår ni så hittade jag en otroligt bra lägenhet till mig och Amandha. Mer än så säger jag inte, hihi.
 
Men ha en väldigt bra dag nu hörreni! Make it worth it.
Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0