Ett av två jobbpass avslutade

Vilken jävla dag det varit idag rent ut sagt. Vaknade vid 06:00 när alarmet gick och då ville jag bara hämta en hammare och slå sönder telefonen. Sinnes så trött jag var! Sovit 6 timmar på två nätter, så kanske inte så konstigt egentligen. Sen åkte jag till jobbet och det funkade bra fram tills lunch, då började mensvärken träda in, och det med stormsteg. Så jag kallsvettades och blev yr hela tiden. Sen hade jag min rast på 1 timme, gick ut i soffan och somnade direkt (vilket jag aldrig kan göra annars om dagarna). Vaknade upp tröttare än innan. Jobbade till klockan 8 och då åkte jag hem. 

Så nu ligger jag här i sängen med en saltlakritschoklad bredvid mig. Kände att jag behövde den ;) så nu ska jag när som helst sova, för att sen vakna upp till ett alarm som ringer 07:00 (weho, en timma sovmorgon!!). I morgon jobbar jag 13 timmar, i morgon kväll ska jag SOVA. Natti natti! 

Gammal bild.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0