Det här visste ni inte om mig.

♦ Jag vill gifta mig i framtiden, skaffa hus och barn. Leva som en riktig Svensson-familj.
 
♦ Jag tror inte på någonting jag inte sett med egna ögon.
 
♦ Jag har hört flertalet gånger av flera olika människor att jag borde bli psykolog/kurator. Jag ska tydligen vara en bra lyssnare och när mina vänner mått dåligt så har jag alltid funnits där.
 
♦ När jag började spela innebandy hade jag ALLTID nummer 10 på tröjan, när jag sedan bytte lag så bytte jag även nummer, till 15.

(Ska kanske tillägga att bilderna är gaaanska gamla)
 
♦ När jag och min klass skulle gå hem från biblioteket när jag gick i 2:an så började jag läsa min bok på vägen tillbaka till skolan vilket resulterade med en bula i pannan då jag gick in i en lyktstolpe.
 
♦ Jag har en kronisk skada i min vänstra fot. En liten spricka som lätt svullnar upp och foten känns helt instabil. Som ni kan se på innebandybilden över så måste jag ha något typ av stöd när jag ska spela, som jag egentligen inte får göra. Jag vet inte hur många gånger min mormor sagt "Elin, är det verkligen värt att foten kanske blir skadad ännu mer, resten av ditt liv för att du ska spela innebandy?". Ja mormor, det är värt varenda sekund jag får på innebandyplanen. #YOLO
 
♦ Jag har låtar som jag absolut inte kan lyssna på längre, av den anledningen att jag kan koppla ihop människor som jag valt att ta bort från mitt liv med dessa låtar.
 
♦ Jag tror på att allt händer av en anledning oavsett om det är något bra eller något dåligt. När jag började tänka så, så har allt som hänt mig känts mycket lättare att hantera. Därför vill jag tatuera in "everything happens for a reason" på ett revben, grejen är bara att jag inte vågar tatuera mig, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0