4 dagars ledighet!!

 Jamen go´kväll kära vänner och ovänner! Har jobbat kväll ikväll, skulle gått bredvid på prästkullen men blev flyttad till mitt vanliga jobb då det fattades personal. Inte mig emot! Jobbade dessutom med jämnåriga Emma som är så himlans trevlig. Kvällen flöt på bra trots allt. Nu har jag faktiskt tagit bort min tillgänglighet tills på lördag då jag ska jobba 25 timmar i helgen. Känner att det vore skönt att vila upp sig. Är ändå uppe i 72 timmar redan på 8 dagar. Så nu ska jag njuuuta dessa 4 "lediga" dagar. Ska passa på att få ordning på mina kläder, mitt rum och vara hos Padde. Sen har jag träning tisdag, onsdag och torsdag kväll, sen match på fredag (om jag blir uttagen). Sådär ser veckan ut!
 
Btw... min design är så tillfällig den bara kan bli. Jag har tyvärr inte tillgång till photoshop längre då jag inte köpte min skoldator... så jag själv kan inte göra några bra designer, tyvärr. Så jag tänkte fråga om det är någon där ute som vet hur man gör designer/header och som vill ställa upp och göra en till mig så vore jag sjukt tacksam! Maila mig isåfall --> [email protected], märk mailet med "DESIGN".
 
#INGABILDERPÅDENNADATORN #FÅRANVÄNDAARKIVET #JAPPJAPP #NIFÅRSTÅUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0