Work IT

Åh hallå bloggisen och ni som läser, har saknat er! <3 

Jag har haft en hektisk period och det är precis så huvudet hänger med, typ. Därför har jag fått plocka bort en sak i livet och det fick bli bloggen. Har jobbat sen i söndags och förra månaden var jag uppe i 150 jobbtimmar, det är galet mycket. Men precis vad jag behöver inför flytt(arna) ;) 

Padde ska flyttas i slutet av månaden och jag ska med flytta, vilket ni redan vet. Besiktningen av lägenheten äger rum den 28/11, om den går igenom så får vi nycklarna då. Yaaaay!! 

Innan dess ska jag och Amandha till ullared ännu en gång, haha. Åker den 27:e och jäklar vad inredningssaker jag ska handla! Amandha kommer nog gå och sätta sig i bilen och åka hem efter en timme med mig i affären ;) hon får stå ut, hon ska ju trots allt flytta till samma lägenhet! Den kommer bli såååå fin ❤ 

Givetvis kommer ni att få inredningsbilder på hela lägenheten sen. Cant wait!! 

Och lika glad och upprymd är jag för Paddes skull, han kommer inte kunna få det bättre på det stället han ska flytta till. Lääängtaaar. 

Skriver mer när jag har tid, ha det så bra så länge! :) 


I morse när jag kom till jobbet, inte sådär jättepigg vill jag väl inte påstå ;) börjat vid 7 alla dagar sen i söndags.. Cash is king  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0