Torsdag och ledig dag!

Yes, idag är jag ledig, jobbade igår nämligen på mitt "nya" ställe. Tänkte ta upp ett helt inlägg om vad jag jobbar med, då någon önskade det. Så då får ni veta, kan säga att jag inte bara jobbar på ett enda ställe utan på...4.


Nog snackat om det...idag är det torsdag och det innebär som vanligt innebandyträning på kvällen, men innan dess har jag inte mycket planerat. Ska tvätta lite saker och packa lite saker till Paddis. Han flyttar ju i helgen, någon som missat det nu eller? haha skriver om flyttarna jämt, alltså förlåt men jag är så förväntansfull och GLAD för båda flyttarna. När vi flyttat in kommer jag troligtvis inte tjata lika mycket ;) Hold on. 
 
Nästa vecka är det full rulle, jobb hela måndag, ledig tisdag (kanske min Jennifer kommer med!), på onsdag ska vi shoppa loss i ULLARED, ännu en gång, torsdag besiktas lägenheten, fredag får vi troligtvis nycklarna och på helgen flyttar vi in. Flyttar så lagom in till första advent, mysmysmys.
 
Vet ni förrästen vad jag åt till frukost? Lussebulle och julmust ♥ haha så jävla nyttig, va. Men sååå gott.
Gammal bild, brist på bilder då min hårddisk är borta. Mitt hjärta typ dör snart, måste hitta den!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0