Tisdag och en dag närmare flytt

Godmorgon säger jag då jag precis tog mig upp ur sängen. Onepiecen är på och morgonfrillan sitter kvar. Har blivit så jäkla trött om morgnarna nu när jag har varit ledig. Jag har varit ledig sen i lördags, hur sjukt är inte det liksom. Snart vill jag ha jobb igen eftersom jag kommer att ta ledigt nästa vecka när jag ska till ullared och när jag ska flytta. Tänk att detta är sista helgen som jag bor hemma... det som varit så långt borta är snart min verklighet.
 
Idag ska jag åka till Paddington och rida honom lite, kanske börja småpacka och smörja upp alla sakerna. Det är ju tusen gånger roligare om sakerna är i ordning när jag flyttar honom. Han kommer att få det så bra ♥ Sen ska jag träna innebandy på kvällen med. Ska även slipa och måla de sista på mina köksmöbler, de blir så fina! Ska visa er skillnaden sen. Vänta er inredningsinlägg framöver ;)
 
När jag flyttat och kommit i ordning så ska jag börja med båda bloggarna, innan dess hinner jag absolut inte med det. Denna vecka sjka jag packa alla Paddes saker och nästa är det mina saker som ska packas. Full rulle!
 
Nepp, nu ska jag ta på mig stallkläder och åka till stallet. Ha det bra!
Gammal bild på syrran och mig, lovelovelove. Gode gud vad mitt hår har växt sen dess, insåg jag nu och det är bara ett år sen, holy shit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0