Funderingar kring bloggen

Har funderat på en sak länge, men hittils har jag inte kunnat bestämma mig hur jag ska göra. Jag velar mellan dessa alternativ:
1. Fortsätta med den här bloggen och skriva om allt i mitt liv, så som jag gör nu. Där inläggen växlar mellan innebandyn, Padde och så vidare.
 
2. Göra två separata bloggar, en för innebandyn och ha kvar den här bloggen som "livsstilsblogg" med fokus på Padde och allt annat runt om mig.
 
Det första alternativet är bra på så sätt att det kommer bli mycket uppdatering för er och bara en blogg att följa. Men det negativa är att jag tror att det kommer bli rörigt för er att följa.
 
Det andra alternativet är bra på så sätt att det blir mer strukturerat och att jag kan gå helhjärtat på båda bloggarna. Det enda som är negativt är att det kommer bli sämre uppdatering, då jag kommer skriva på bägge bloggarna.
 
Just nu känner jag mest för alternativ 2, att jag gör i ordning två bloggar och lägger ner tid för att skriva BRA inlägg på båda med välskrivna texter. Jag tror nämligen att det annars kommer kännas konstigt att följa en och samma blogg som handlar om tre helt olika saker. Men samtidigt så är det sån jag är, det är mitt liv i en blogg. Alltså åh vad jag ska vela och ha beslutsångest över detta... så jag frågar ER.... VAD TYCKER NI?! please, help me!
 
En sak är säker, det är att jag kommer blogga för fulla muggar. Jag har verkligen kommit in i mitt "blogg-mode" igen, det är ju så förbannat roligt. Bloggen kommer få en nytändning när jag flyttar för då har jag tillgång till en stationär dator. Som jag längtar att slippa laptopen!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Alt. 2! :D

2013-11-16 @ 11:59:02
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0