Värt att testa?

Som många vet har jag sedan i början av år 2009 varit skadad i min fotled. Det började på en innebandymatch när jag vred kroppen och foten fastnade i backen och vred sig totalt. Efter dess har jag stukat den ett x antal gånger och nu är ledbanden helt uttöjda samt har jag en minispricka i den. Den är näst intill helt instabil och det är väldigt läskigt att springa på den ibland. Får tejpa den varje match och ibland även träningar, vilket inte är så himla skönt. Jag har gått hos sjukgymnast och kör även övningar hemma för att stärka foten men det ger inget resultat, tyvärr. Har tappat hoppet om att den en dag ska bli bra, den dagen kommer inte komma och jag får helt enkelt bara leva med det.
 
Mamma tipsade om ett fotskydd som verkar helt toppen! Har testat ett skydd innan som jag tycker var helt värdelöst, trampade igenom det en gång plus att jag var tvungen att köpa en storlek större i innebandyskorna på den skadade foten. Kändes jätteklumpigt. Skydd är så otroligt dyra bara, 720 kronor får man ge för en sån här men å andra sidan kanske det är värt det? Ska höra lite med pappa om vad han tror blir bra, så kanske vi klickar hem ett sådant framåt sommaren eller till nästa säsong. Det skulle vara som himmelen om det verkligen fungerade för jag är verkligen så sjukligt trött på min fotjävel nu. Någon som kan transplantera en fotled till mig? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0