Underbart

När jag suttit här och pluggat i ungefär en timma så slog det mig att, nä nu ger jag fan i detta och tar mig en löparrunda i kvällssolen, sagt och gjort. Jag är fortfarande i chock över hur lätt och skönt det kändes, sprang den lagom rundan på 4 km. Det ska bli så underbart att träna i sommar, på riktigt och känna att jag KAN om jag bara vill. Om man inte har motivationen till att springa så blir det genast tråkigt och man orkar inte lika mycket, tycker man dock att det är kul så känns det verkligen bra. Hade till och med energi kvar när jag kom hem, så sista biten spurtade jag med all energi som fanns i kroppen. Direkt när jag kom hem körde jag lite styrka för hela kroppen, sen stretch efter det. Underbart.
 
Ska köpa mig ett par inlines när jag får pengar över, så jag kan åka hela sommaren. Det är så otroligt kul och det ger lika mycket som att springa. Jag får så lätt ont i benhinnerna när jag springer, så det blir bra som avlastning tror jag, samt att det stärker upp min fotled som är trasig. Är pepp på att träna nu och börja äta rätt, lägga upp mat för träning och så vidare. Har inte haft den tiden nu under skolåret att verkligen ta tag i den biten, nu blir det andra bullar när skolan är över. Hårdträning och sund/hälsosam kost. Sen är jag fit for fight hela innebandysäsongen. Can´t wait.
 
Svettig och dan, någon som vill ha en kram? Har i och för sig duschat nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0