Torsdag

Hej! ♥
Idag vaknade jag nog på fel sida sängen, inte min dag. Har gått runt och varit tjurig, trött och stört mig på minsta lilla idag. Inte mig likt överhuvudtaget, vill inte vara en sån människa alls men man kan inte ligga på topp jämt. Något positivt är i allafall att jag fått mitt sommarschema idag, jag skulle egentligen inte gått på schema i sommar men nu blev jag inrigd igen och fick en hel del turer. Många "mördarturer" på 13 timmar men det löser jag nog ut ändå! Ska vara på en avdelning jag bara jobbat på en dag innan, spännande och kul med förändring. Sen kommer jag även vara inne på min vanliga avdelning. Blir säkerligen jättebra! :D
 
Nu sitter jag här i min uppbyggda lilla pluggstudio som jag byggt på min systers rum, haha! Datorn står på skrivbordet, pärmen med papperna bredvid, mobilen och högtalaren bredvid mig och ett glas pepsi. Myspysigt. Ska verkligen försöka göra färdigt två arbeten nu och sen efter det har jag bara en inlämning och ett prov kvar. Vill bara göra klart ALLT nu nu nu nu nu. Känslan av att vara färdig kommer så slå allt annat. Kommer dansa ut ur klassrummet på måndag efter provet ;)
 
Har pratat med bästis-Jennifer nu i telefonen, hon och Anders kommer också upp på min student!! Det finns ingen som har tackat nej till att komma, trots mina 11 utskickade inbjudningar ;) Kommer bli så himla mysigt att samla alla mina närmsta under ett och samma tak i några dagar. Kan inte beskriva känslan, det känns så himla underbart. Människor från Gotland och Skåne, härlig blandning med andra ord! Längtar som en tok efter att få träffa alla, vi blir ju trots allt ca 50 stycken, ska det vara så ska det göras ordentligt!! YOLO liksom. 
 
Nä, dags att göra nytta kanske, TTYL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0