Tjenatjenahalihallå

Det finns flera anledningar till att jag inte har uppdaterat här.
Anledning 1: Jag har så sjukt mycket att stå i nu.
Anledning 2: Det finns en människa som läser den här bloggen som bara är ute för att trycka ner mig så fort jag nämner att jag mår bra, känns inte så kul att ha en sån glädjedödare mitt i den här tiden i mitt liv, den tid som ska vara "the time of my life". Därför har jag tagit avstånd från denna människa och den här bloggen. Tråkigt men sant.
 
Allt är färdigt inför studenten och jag har beslutat mig att skriva här, så jag för alltid kommer att komma ihåg den här tiden i mitt liv både i bilder och text. Sen får den här människan som trycker ner mig hålla för öronen eller sluta läsa, för jag kan säga att jag mår väldans bra för tillfället. Dock saknar jag min Paddington så jag håller på att gå under. Men annars, är det bra.
 
På 23 dagar ska jag...
* Åka till Göteborg/liseberg med klassen
* Åka till Kalmar med vänner
* Göra färdigt alla inlämningsuppgifter
* Ta studenten
* Ha en amazing studentvecka
* Jobba
* Träffa alla underbara människor i min släkt
* Få mina sista betyg
 
Ni kanske förstår att det blir mycket, men det är BARA roliga saker, så det känns som om dessa 23 dagar kommer bli hur bra som helst. Har bestämt mig för att ta tag i alla inlämningar jag har kvar i skolan, den här veckan. Så jag på måndag eftermiddag kan pusta ut, för då skrivs det SISTA PROVET I MITT LIV. Känner snart smaken av studenten. Mumsmums.
 
Jag återkommer om jag har något kul att skriva om.
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0