Taggad tjej, galet glad över livet

Söndag ♥

Vet inte vad som hänt med mig själv, men jag är för tillfället bara galet glad. Lever för stunden med människor jag älskar runt omkring mig. Fått iväg lite plugg den här helgen och idag ska minst 3 saker vara färdiga, sen har jag inte så mycket mer faktiskt innan studenten. Den 3:e juni sätts våra betyg, det är liksom inte ens en månad kvar. Mina sista betyg, feels great. Studenten närmar sig och här sitter jag med mina inbjudningskort som snart ska skickas iväg till alla underbara människor i släkten. Inget sommarjobb har jag i sommar, inte ett fast då det blivit lite missförstånd men jag hänger inte läpp för jag har ändå min timanställning bara det att jag inte går på ett fullspäckat schema. Tror faktiskt inte jag riktigt hade pallat med att jobba hela sommaren så som jag gjorde förra sommaren. Den här sommaren ska jag ta tillvara på, plugga körkortsteori i solen, övningsköra utav bara fasen, bada, träna hårt, åka inlines, umgås med vänner och lite jobb mellan allt detta. UNDERBART.
 
Igår låg jag i solen... spelade hay day... lite för länge på mage... så jag BRÄNDE ryggen, så inte skönt. Men jag kommer ju bli brun där sen, tummen upp! Tänkte sola mage idag men det blåser som fasen så blir nog inget med det. Ska tvätta upp massa kläder, planera inför veckan, plugga och åka en sväng förbi Paddis och mysa med honom. Har lite att stå i men det är för det mesta bara roliga saker.
 
I morgon påbörjas veckan som jag längtat efter under en lååång tid. På torsdag morgon åker jag buss upp mot Göteborg för att spendera hela helgen tillsammans med underbara innebandylaget för att spela cup. Känslan att åka iväg med laget är galet rolig, taggad som fan rent ut sagt. Går inte att beskriva lyckan av att spela i vårt lag och samtidigt komma iväg och möta andra lag. Vet inte om jag kan vara mer taggad faktiskt. Så det ska bara bli så himla skitroligt! :D
 
Nu ska jag ta och bege mig mot stallet för stallmöte! Ha det!
 
Nu kickar vi igång den kommande veckan, let´s rock it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0