sömnlöst..

Igår när jag skulle sova, så gick det inte. Jag som annars brukar somna så fort jag lagt mig, men igår fungerade det inte. Låg och spelade på mobilen i hopp om att bli trött utan resultat. Mycket konstigt... Låg vaken till 2 ungefär, sen tror jag att jag lyckades somna i någon timma för nästa gång jag tittade på klockan så var den halv 4. Sen låg jag vaken tills klockan ringde igen. Lagom kul natt. Hoppas jag somnar som en stock i natt! 
 
Nu sitter jag i skolan med min väldigt taggade klass, lektioner? vad är det? TAGGA STUDENTEN LIKSOM.
 
Vi slutar nu men jag måste ändå sitta kvar till klockan 3 typ då jag tar bussen till Oskarshamn, dags för sista träningen innan cupen. Sen ska jag hem, plugga och förhoppningsvis SOVA.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0