Ordet FRITID

Hej på er ♥
Jag skojar inte om dagarna har gått i ett sen jag var här inne och skrev sist. Dagarna har verkligen flugit iväg. Hela förra veckan och denna har jag bara fokuserat på plugg, plugg och plugg. Jag förtjänar en klapp på axeln som faktiskt gjort bra ifrån mig, skickat in ALLA arbeten jag hade och nu kan jag äntligen släppa allt som har med skola att göra för nu är jag FÄRDIG. Det känns alldeles underbart måste jag säga, jag känner mig fri.
 
Dagarna framöver ser bara för bra ut.
Fredag: Skolan först, få reda på betyg i Historia och Samhällskunskap. Sen bluesfestivalen, grilla och festa med delar av klassen. Sen sova hos bästa Jossan.
Lördag: Åka till Kalmar med Jossan och Liza. Kinamat och shopping ♥ Fest på kvällen igen.
Söndag: Tvätta, städa, fixa i ordning, packa osv.
Måndag: Åker till Göteborg, studiebesök och Liseberg. Sover över på ett vandrarhem.
Tisdag: Åker hem från Göteborg, kommer hem sent.

Så nu kan jag välkomna ordet FRITID och lägga in det i min vardag. Som jag längtat (och kämpat)!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0