Like a zoombie

Godmorgon. Samma visa inatt igen, nästan. Kunde inte somna men var så jäkla trött. Sov i 4-5 timmar ändå, tack och lov!
 
Idag har jag så mycket roligt att göra ska i veta. Först jobba lite i skolan, sen hem och packa/tvätta, senare ikväll ska jag kolla på när lillebror spelar fotbollsmatch. Sen är det även hockey på tv, så blir att titta på det också. Sen jäklar måste jag sova... klockan står på 07:00 i morgon..
 
Jag är något så fruktansvärt taggad på resan i morgon, ska bli så underbart att äntligen få komma iväg. Hotell i 3 nätter, relax avdelning, hotellfrukost osv. I morgon spelar vi även första matchen, taggad som aldrig förr. Om jag förstod det rätt ska vi även besöka liseberg, och det kan bara bli helt galet kul med dessa underbara människor. Bussen går 08:30 från Oskarshamn. Helgen kan inte bli bättre!
 
På tal om skolan är jag faktiskt väldigt nöjd med mig själv för tillfället. Tog tummen ur röven igår och gjorde färdigt två stora inlämningar = HIGH FIVE. Nu börjar jag se ett ljus i tunneln, äntligen. 37 dagar kvar ♥
ÅH VAD JAG VILL ÅKA UTOMLANDS TYP NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0