Kikar in här en sväng

Idag kan jag inget annat än att vara riktigt stolt över mig själv (och även jäkligt arg samtidigt!!). Har gjort färdigt mycket arbeten, skickat in ett arbete jag för en gångs skull är nöjd med, det var inte igår. Men sen... har jag skrivit två a4 på historiaarbetet... men om FEL saker, hade blandat ihop saker osv. Snacka om sur jag blev, då jag var nöjd med det jag faktiskt hade skrivit. Haha åh, skrattretande. Men gör om, gör rätt. Nu har jag bara 4 saker kvar i skolan, helt fantastiskt skönt. Men jag är inte en som slipper undan en massa arbeten som vissa andra *hosthosthosthosthostjosefinehosthost* 
 
Nu äter jag chokladmousse (ja, det är okej att vara onyttig denna vecka, hehe). Har haft en sån SJUK mensvärk i tre dagar nu, kallsvettas och mår illa, samt trycker det på magen jämt. Inte okej. Men det har släppt nu. Ja, för er som var intresserade liksom, haha.
 
Helgen kommer bli najsig i allafall!
Fredag: Sova hos bästisamandha ♥ disneymaratonet fortsätter
Lördag: Josefine kommer till mig och vi ska nana i stugan. Mys på hög nivå! ♥
Söndag: Bara ta det lugnt, andas in nya veckan.
 
Åhhh.. nu är det bestämt att min älskade vän Fredrika kommer på min studentmottagning. Ingen är gladare än jag. Bästa underbara, min bästa vän. Längtar något så stört mycket.
23 är talet som snurrar runt i min skalle, 23 23 23 23 23. Kan inte med ORD beskriva den tid jag har framför mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0