HAPPY DAY!

Det är inte varje dag man får MVG på samtliga delar i nationella i Svenska B, får en kusin (♥) och hittar pengar i en gammal jacka. Det är dessutom fredag idag, världens mysigaste sådan ska jag ha. Nu sitter jag och känner mig galet ambitiös, för jag sitter kvar i skolan och skriver färdigt ett arbete i historia. Sen har jag bara några frågor kvar som jag tänkte spara tills på söndag faktiskt. Nu behöver jag lite ledighet känner jag. Vid 4 idag kommer Amandha och plockar upp mig, hon åker till sin häst och släpper av mig hos mamma, där ska jag rida Paddepluttis. Vi ska ta en tur i skogen tänkte jag, hur mysigt?! Sen ska vi säkert förbi affären och köpa något smarrigt för att senare ikväll ha disneymaraton.
 
I morgon kommer även Jossan till mig, vi ska inviga stugan. Sitta där på terassen med tända ljus, snacka lite skit med massa filtar och täcken. Mys.
 
Helgen ska verkligen bli så himla skön, nu är det verkligen inte långt kvar till studenten, den 3:e juni sätts betygen liksom. Sen är det GÖTEBORG med klassen och sen ligger studentveckan runt hörnet. Kan inte sluta prata om det för det kommer bli helt fucked up, så sjukt kul ska det bli. Spricker snart av längtan.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Varför har du padde hos din mamma nu igen?

2013-05-25 @ 19:04:54
Postat av: Anonym

Har du inte några fina bilder på dig från din bal?

2013-05-27 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0