Flodhäst?

Åkte ner till stallet idag, skulle ta in Paddington. Går runt hela hagen och hittar honom inte. Det finns en å i deras hage som liksom ska gränsa av hagen. DÄR I hittade jag honom ;) Han stod där och badade och tyckte att han var såååå duktig så. Suck. Min lilla busponny, han och hans idéer ♥
I allafall så tog jag in honom, borstade och gosade. Hans sommarpäls är helt otroligt fin, han skiftar ju färg till typ guldbrun på sommaren, han lyser upp ännu mer. Ska ta och bada honom på riktigt någon dag så han blir glänsande fin. I morgon ska vi upp till mamma då hovslagaren äntligen kommer! Efter det kan jag börja sätta igång honom ordentligt. Så himla mysigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0