Effektivitet

Vaknade upp med en olycklig huvudvärk, tror det beror på att jag känner mig stressad, typ sån spänningshuvudvärk. Så stannade hemma idag, sitter alldeles för mig själv i köket med musik på högsta volym och försöker få iväg lite plugg. I eftermiddag lastar jag Padde och åker med han till mamma då hovslagaren kommer dit. Kommer bli så skönt att kunna sätta igång Padde sen på riktigt. Underbart ska det bli.
 
Ikväll ska jag tvätta upp lite kläder tänkte jag, så jag har något att ha på mig i helgen, haha. Sen är det väl inte så mycket mer på agendan. Nej, nu måste jag ta mig i kragen och göra färdigt två förbannat tråkiga inlämningsuppgifter, analyshjärnan ON.
 
TTYL
 

älskade, vackra ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0