Varför blir precis allt roligare när man ska plugga?

Att stirra in i en vägg...är roligare än att plugga
Att titta på målarfärg när det torkar ....är roligare än att plugga
Att inte göra någonting....är roligare än att plugga
Varför blir precis allt som egentligen är sjukt tråkigt, roligt när man ska plugga?
 
102 DAGAR KVAR
 
 
Så sjukt tråkigt att jag snart spyr på skiten. Ja jag är riktigt le på skolan nu, vill göra något annat än att sitta instängd med en massa tråkiga saker som MÅSTE göras. Tänk att istället få jobba, slippa alla inlämningar, prov och uppgifter. Tänk vad mycket tid jag kommer ha över för andra roliga saker när jag tar studenten. Jag har aldrig haft svårt för skolan, snarare tvärtom, ganska lätt men nu vill jag bara slippa det. Få andra saker att tänka på. Kunna göra andra saker. Jag är redo att ta nästa steg ut i världen på egna fötter utan riktlinjer. Skolan tar död på mig och min energi and I hate this.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla sant!

2013-03-06 @ 08:20:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0